קידום אתרים - seo - אילוסטרציה

קידום אתרים

אפריל 1, 2014 פורסם על ידי iwebi - אין תגובות

קידום אתרים מתחלק לשני סוגים:

1. קידום אתרים אורגני SEO .

2. קידום אתרים לא אורגני – פרסום ממומן PPC.

מהו קידום אתרים אורגני: קידום הוא טכניקה המבצועת ע"י בעל מקצוע מנוסה אשר גורם למנוע החיפוש
הרלוונטי (גוגל במקרה שלנו) להבין שהאתר שלך הוא הרלוונטי ביותר למילות החיפוש המבוקשות.
מנוע החיפוש הוא רובוט שסורק מאות ויותר פרמטרים שונים באתר שלך ומצליבם עם אתרים שונים ברשת
דוגמאת" תוכן, קישורים נכנסים, קישורים יוצאים, תמונות, עיצוב, ממשקים וכדומה. מכל פרמטר הוא מקבל
אינפורמציה על נושא האתר שלך.
ככל ש"הציון" של האתר גבוהה יותר בנושאים מסוימים כך גם הוא יופיע במיקום גבוהה יותר בתוצאות החיפוש.
אתר שלא מופיע בגוגל הוא כמו שחקן כדורגל מעולה בליגה למקומות עבודה :), לא מכירים אותו והוא לא יכול
לבוא לידי ביטוי מבחינת החשיפה הרצויה ואף למודל העסקי שלשמו הוקם.
חשוב להבין – קידום הוא לא דבר זמני, קידום איכותי הוא תחזוקה מתמדת של מקורות
איכותיים בתוך ומחוף האתר שייחזקו את מעמדו ומיקומו בין המתחרים.

קידום אתרים לא אורגני (פרסום ממומן): זהו פרסום המבוצע באמצעות קמפיין בתשלום. הקמפיין
מכיל מספר מילים רלוונטיות בהם נרצה לראות את המודעה שלנו מופיעה בראש במודגש
תחת "קישור ממומן". הפרסום בצורה זו הוא המהיר ביותר ל"קידום האתר" בראשית דפי
החיפוש בגוגל ולרכישת לקוחות אולם ברגע שלא שילמת לא הופעת. קמפיין שכזה יכול לבוא
בנוסף לקידום אורגני בתחומים בהם האתר "חלש יותר" או למשך תקופת ההרצה – התקופה
הראשונה שבין התחלת הקידום האורגני ועד שרואים תוצאות.

לסיכום:

אין קידום אתרים מסוג אחד שעדיף על האחר – הם לא מתחרים אחד בשני אלא משלימים אחד
בשני – זאת טעות נפוצה לחשוב אחרת.
הרי שקידום ממומן הוא בעצם פרסומת – מוכוונת לקהל יעד ספציפי למטרה מסויימת אולם
אין תחליף לקידום אורגני בו ההשקעה משרתת אותך לזמן ארוך ומניבה לך חשיפה לזמן
בלתי מוגבל וללא תלות בתשלום.